divendres, 13 de juny del 2014

Ressenyes, premis i darreres expos

Arran de Russafart 2014, va aparéixer un reportatge al diari Llevant EMV on el periodista Carles Recio em premiava com "pintor més eròtic de Russafa"....la veritat és que fou una crítica meravellosa!! Ací vos la deixe!


 i si la preferiu en versió web la podeu llegir ací

El cas és que quan Carles Recio va visitar l'Estudi Narbona 43 ni tan sols sabiem qui era!! De fet vaig estar bromejant amb ell pel fet que apareisc normalment als meus quadres...però evidentment no per una qüestió econòmica com li vaig dir!!  També em va agradar molt aparéixer junt amb el gran Alejandro Casanova o Miguel Ángel Aranda!


Al V Certamen Laura Otero, de Miajadas, Càceres, la pintura L'espera ha sigut una de les finalistes que ha estat optant a premi. 70 obres presentades, 33 sel·leccionades i 11 finalistes. Ací podeu vore un reportatge de la entrega de premis i la inauguració de l'exposició.

Del 13 al 28 de juny es podrà visitar l'exposició del XXXVIII Certamen Nacional de Pintura Vila de Pego, on també he sigut finalista amb Metathesiophobia, però aquesta vegada només n'erem quatre optant al premi; tot un orgull veient el llistat de sel·leccionats...que fa por per la seua qualitat!!
Ací podeu llegir més informació del concurs i vore els altres finalistes! 



Finalment, al XV Certamen andaluz de pintura comporánea de Torremolinos m'ha sigut concedida la Menció d'honor amb la pintura La mandra de l'impossible II. L'home a la lluna.
Ací podeu vore un reportatge en vídeo de l'expo



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada