dissabte, 7 de gener del 2023

Inktober 2021

 El curs passat torní a recórrer a l'Inktober com a estrategia de ideació en una de les propostes que vaig establir pel meu grup de 1er de Moda. Havien de fer dues terceres parts de l'Inktober official com a part del treball autònom de l'assignatura Dibuix i tècniques gràfiques del Grau en Disseny de Moda que vaig impartir a l'Easd de València. Es tractava d'escollir 21 de les 31 paraules diàries d'aquest conegut repte viral i portar-les a l'especialitat del Grau. Jo també vaig fer les 21, però vaig enfocar-les més cap al disseny de personatges (amb indumentària, clar)

En aquest vídeo es veuen tots els dibuixos que vaig fer (tamany A5), i després podeu vore un recull de les meues favorites!





Day 1 Crystal

Day 5 Raven

Day 13 Roof

Day 14 Tick


Day 16 Compass

Day 21 Fuzzy

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada