dimecres, 21 de novembre del 2012

"Art sobre paper" (I)

Estic preparant obra sobre paper per un esdeveniment que vos anunciaré en poc de temps!!


La calidessa i La muse


 Chamaeleo chamaeleon


L'idea és produïr molta obra per vendre-la a baix cost  i amb un requisit: que siga sobre paper. El que estic fent principalment són transferències; a partir d'un recull de la meua obra (afegint uns marcs o sanefes de tipus modernista) i també tinc pensat fer-ho a partir d'imatges de detalls arquitectònics del meus viatges més recents.



El dilema


Efímera obstinació

Les transferències tenen un tamany aproximat de 10 cm; és a dir, més o menys al tamany que les veieu a la pantalla

L'espera de Judith

La mandra de l'impossible

Salon des Cent, de Mucha




La supèrbia de l'ignorant





 A banda de les transferències també estic preparant dibuixos basats en apunts d'artistes com Klimt, Schiele, Mucha...Aniré informant!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada